Frankrijk Deel 3 - Reisverslag uit Châtelaillon-Plage, Frankrijk van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu Frankrijk Deel 3 - Reisverslag uit Châtelaillon-Plage, Frankrijk van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

Frankrijk Deel 3

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

03 Juli 2022 | Frankrijk, Châtelaillon-Plage

Het nadeel van "op de bonnefooi" reizen is dat je iedere dag weer nieuwe beslissingen moet maken. In dit geval: ga ik nog een dag langer blijven in Rennes. Het was best een leuk stadje, camping was ook leuk -in een park, met een restaurantje-, en ik was er maar een halve dag geweest.Ik zou me er best nog een dag kunnen vermaken. Na wat gewik en geweeg toch maar besloten om door te rijden.

En dan komt de volgende door te hakken knoop: waar naar toe? Naar het zuiden, dat is wel duidelijk. La Rochelle werd de stip op de horizon voor die dag. Maar omdat het doel van deze reis ook was om langs de westkust te rijden, En ik nog verrekte weinig kust gezien had, maar besloten om een badplaats net ten noorden van La Rochelle te bezoeken. Maar wel rustig aan, dus onderweg de nodige rook-, koffie-, en eetpauzes ingelast. Zo kwam ik terrecht in een alleraardigst dorpje genaamd Saint-Laurent-des-Autels, waar ik in het lokale cafe biefstuk met friet voorgeschoteld kreeg. Niet echt Franse cuisine, maar toch lekker.

Op de plaats van bestemming aangekomen was het toch nog even zoeken naar een camping, en daarna naar de boulevard gefietst. En eigenlijk is zo'n badplaats toch altijd een beetje een teleurstelling. Alhoewel er op zich genoeg horeca zat, en was strand (maar te koud om te zwemmen). Maar goed, ff wat gegeten (iets sardien-achtig) wat gedronken (wijn, zoals het heurt). En daarna naar m'n mandje. De vraag of ik hier nog een dag ga blijven is wat makkelijker te beantwoorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Châtelaillon-Plage

John

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 65118

Voorgaande reizen:

10 Mei 2022 - 19 Mei 2022

Mei 2022 - Westkust Frankrijk

04 November 2021 - 23 December 2021

Overwinteren met m'n campertje

10 September 2010 - 27 September 2010

Java & Bali

01 December 2009 - 01 Februari 2010

Rondreis Zuid-America

29 Augustus 2008 - 01 Mei 2009

Diverse tripjes

01 Mei 2008 - 05 Januari 2009

Gambia

09 December 2007 - 10 Januari 2008

Rondreis Costa Rica/ Panama

01 April 2007 - 30 Mei 2007

Portugal

01 Oktober 2006 - 01 Februari 2007

Saudi-Arabie

Landen bezocht: