Bali-strand - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu Bali-strand - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

Bali-strand

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

26 September 2010 | Indonesië, Seminyak

De laatste paar dagen heb ik een beetje op grote voet geleefd: het hotel waar de taxi mij afgezet had (alleen letterlijk dan), viel wel binnen mijn prijsklasse maar ze hadden blijkbaar alleen de "penthouse" nog vrij. Gisteren ben ik gaan eten in een restaurantje aan het strand, die mij werd aangeraden door mijn reisgids. Was errug lekker, maar koste dan ook een gemiddeld indonesisch maandsalaris (25 euro).
Verder gisteren nog via het strand naar Kuta gelopen (het Sodom & Gomorra waar we eerder zijn gaan stappen), om e.e.a. bij daglicht te bekijken. Het dorpje puilde inderdaad uit van de trendy kledingwinkels en dergelijke (de lijnbaan zou er bijna bij verbleken). Door allerlei mensen die mij van alles aan probeerde te smeren wat ik niet wilde hebben, was het niet echt een relaxte voettocht.
Dat heb ik vandaag beter aangepakt. Vanmorgen verhuisd naar een iets goedkoper hotel (nog steeds geen kot) eigenlijk aleen maar een beetje op en rond het strand gehangen.
Morgenmiddag staat de lange vlucht naar Nederland op mij te wachten, ik moet er maar niet te veel aan denken.

(het weer is hier trouwens uitermate goed, nog geen spatje regen gezien. Dit in tegenstelling tot Ubud, in het binnenland van Bali, waar het regenseizoen al in volle hevigheid losgebarsten was.)

• 27 September 2010 - 17:15

Mam En Pap . :

John . van harte gefeliciteert en nog vele gezonde jaren .

Verder , goede reis terug , maar bereid je voor op kou en regen .

Groetjes .

• 27 September 2010 - 17:23

Marcel:

idem, zie eerder bericht!!

• 27 September 2010 - 18:12

Vermeder:

Oh, nog gefeliciteerd met je verjaardag!