Caribische nieuwjaarsgroet - Reisverslag uit San José, Costa Rica van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu Caribische nieuwjaarsgroet - Reisverslag uit San José, Costa Rica van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

Caribische nieuwjaarsgroet

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

30 December 2007 | Costa Rica, San José

'Tis alweer een paar dagen geleden dat ik wat geschreven heb, en ik ben alweer half vergeten wat ik allemaal gedaan heb. Niet dat dat zo veel is. Sterker nog, diverse activiteiten heb ik aan mij voorbij laten gaan, zoals de riviertocht op de Rio Negro. In plaats daarvan zou ik gaan conyoning-en (abseilen vanaf een berg door watervallen), maar dat ging op het laatste moment niet door. Dus maar lekker nix gedaan daarzo. 's avonds nog wel naar eeen actieve vulkaan wezen kijken. Dat gebeurde allemaal in La Fortuna. Daarna vertrokken naar Tortuguera, waar we niet verbleven in een hotel, maar in een Lodge. (hutjes in het oerwoud). Vandaaruit zijn we naar een rivierdelta gegaan, waarvan ik de naam inmiddels vergeten ben, waar we verschillende boottochtjes gemaaakt hebben door de jungle.
Zojuist gearriveerd in Chahuita, Een dorppie aan de carribische (noord-)kust. Waar toch meteen ook een andere sfeer hangt. Allemaal veel armer, maar (en dat zal wel een verband hebben) ook een stuk relaxter.

En waarvandan ik jullie ook een prettige jaarwisseling wens en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

• 31 December 2007 - 13:47

Koen:

Hoi John,
    Gej zult wel noets zitfleisch kriege.
    Nou zit ie wer in de Karibik.
    Wej wense ow veul nakse wieven en een vooral moi nej joar.
    We schrieve.....

Mira, Merel, Roos em koen Klaassen

• 01 Januari 2008 - 08:29

Marielle En Anno:

He sjonnie, jij ook de beste wensen voor 2008 met nog meer mooie reizen! Costa Rica staat ook nog op ons verlanglijstje! Geniet van alles!
    Gr Anno en Marielle

• 01 Januari 2008 - 16:49

Harold En Linda:

vanuit een druilerig eindhoven wensen we jou het allerbeste toe voor 2008! geniet van je reis!

• 02 Januari 2008 - 09:07

Ivo:

Heej knølleke,
    Leuk dat je ons laat weten waar je uithangt. De beste wensen voor tweeduizendenacht! Geniet er van en eet niet te veel bananen!
    Doei,
    Ivo&Marlies

• 02 Januari 2008 - 18:47

Mam En Pap:

Vanuit een koud Nederland , de beste
    wensen voor het niewe jaar .
    Verder
    een goede reis en geniet er nog van .
    Groeten van uit Leunen .

• 03 Januari 2008 - 21:30

Harm:

he heej Indiana John ( part v) nog de beste wensen en een goede gezondheid. Geniet van je avonturen en maak er iets moois van.( maar dat deed je al ...)
    John, verder gaat alles goed hier.
    De groeten uit venray.

Linda,Harm en de kids