maart 11 - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu maart 11 - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

maart 11

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

11 Maart 2007 | Saudi Arabië, Riyad

Vandaag is wel een mooie dag om mijn dagindeling kenbaar te maken aan de buitenwereld, bedacht ik mij net. Hier kom-tie:
's morgens om een uurtje of 6 kom ik m'n nest uitrollen, zodat ik om half 7 in de kantine ben voor het ontbijt. Dan begint namelijk ook het avondnieuws van de vorige dag. Toch even te weten komen wat voor kutweer het in Nederland is. Daarna naar de werkplaats, om te kijken wat de inkopers de vorige dag hebben meegebracht. Vervolgens op hun/mijn donder geven/krijgen omdat ze te weinig/ het verkeerde meegenomen hebben. Daarna naar het kantoor op ze een nieuwe "boodschappenlijst" mee te geven. 9 uur koffie, 12 uur weer naar de kantine voor de lunch. Dat gaat niet al te snel, want tijdens de wandeling van airco naar airco is het meestal best warm. 's middags leveranciers achter hun broek aan zitten waar die levering toch blijft, leveranciers afwimpelen die klagen dat er nog niet betaald is, 3 uur koffie, nog een beetje het hoofd breken over "mijn" treintje, en eventueel nog even naar de werkplaats om nog wat bestellingen op te nemen. Om een uurtje of zes half zeven naar de kantine om te eten, tot een uur of acht. En dan weer terug naar mijn kantoor om het thuisfront op de hoogte te houden middels een stukje proza. Eventueel nog wat andere internetzaken regelen, zoals vakanties uitzoeken. Daarna naar mijn containertje om nog een beetje TV te kijken, een computerspelletje spelen, boek lezen en dan gaat het licht uit.

Morgen meer (inshallah)

• 15 Maart 2007 - 13:10