maart 10 - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu maart 10 - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

maart 10

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

10 Maart 2007 | Saudi Arabië, Riyad

Rare lui hoor, die pakistani. Gaan een beetje cricket zitten spelen bij 35 graden. Ik kreeg het er al warm van toen ik er naar keek, laat staan toen ik er een fotootje van gemaakt had. Ik snap sowieso nix van dat hele spel. Het heeft iets te maken met een stokje die ze met een bal van een paar andere stokjes af moeten slaan. Dat moet wel door die engelsen zijn uitgevonden.
Maar goed, het resultaat is dus weer een nieuwe foto, met het machinepark en de werkplaats op de achtergrond.
Op zich wel jammer dat ik die machines waarschijnlijk niet in actie ga zien. Ze zijn nu wel begonnen met een sleuf te graven, maar daar is verder weinig bijzonders aan. Volgende week gaan ze -inshallah- de pijpen uitrijden, en waarschijnlijk gaat het dan nog wel een week duren voordat het feitelijke laswerk begint. Op zich had ik dat wel effe willen zien, omdat er toch wel machines bij worden gebruikt die ik nog nooit gezien heb, zoals side-booms, pay-welders en... dat was het (met een beetje moeite ook te zien op de foto). Maar ja, dan zit ik al in het vliegtuig naar Nederland. Dat gaat dus op 22 maart gebeuren. En voor diegenen die het bewuste berichtje gemist hebben (ik heb het toch maar verwijderd): mijn verblijf in Nederland is voor onbepaalde tijd. Ik kijk in ieder geval wel uit naar dat lekkere potje bier in de Consul!

Morgen meer (inshallah)