vrolijk kerstfeest!! - Reisverslag uit Brikama, Gambia van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu vrolijk kerstfeest!! - Reisverslag uit Brikama, Gambia van John Vogelsangs - WaarBenJij.nu

vrolijk kerstfeest!!

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

24 December 2008 | Gambia, Brikama

Zo, tis weer bijna kerst! Je merkt er hier nier zo heel veel van, behalve dan dat iedereen vakantie heeft. Verder zie je hier en daar wel een kerstboompje (plastic natuurlijk, maar daar wordt je ook niet echt warm van).Maakt me ook niet zo heel veel uit, ik ben niet zo'n kerstvierder.
Gisteren kwamen wat gambiaanse werknemers om geld vragen voor hun kerst diner. Ze hadden zelfs een mooie inteken-lijst gemaakt. Kweenie hoor, ze grijpen echt ieder excuus aan om geld te vragen. "kerstdiner? Je bent toch moslim?" Zij hadden vorige week Tobaski, en toen moesten ze ook al geld hebben. Nee, ik houd de beurs dicht.
In iedergeval aan iedereen een welgemeende pretiige jaarwisseling en dito kerst. Hier zal het wel geen witte kerst worden (dan zou ik Al Gore misschien gaan geloven). Misschien gaat het bij jullie beter! Ik ga met de kerst maar weer aan het strand liggen. Je mot wat...

• 24 December 2008 - 11:22

Ruud:

Sjonnie,
    enne werme kerst gewenst en un vurspoedig 2009

Groetjes uit Horst

• 24 December 2008 - 15:52

Koen En Mira:

Hoi John,

Ook een relaxed kerstfeest gewenst daar aan het strand en een mooi 2009.

vanuit het koude, grijze Vierlingsbeek

(p.s. stuur je de zon onze kant op!)

• 25 December 2008 - 18:27

Jeroen Vermeer:

Fijne Sjonnie. Geef ze allemaal maar een vredeskusje en vertel ze ook maar gelijk dat ze wat aardiger tegen niet-moslims moeten zijn.

• 25 December 2008 - 21:56

Harm En Linda:

Een naam bij het vorige bericht is wel handig . dus John bij deze...reeds

• 25 December 2008 - 22:00

Harm En Linda:

Hoi John ,
    nog een keer met ons (ging net wat mis) we wensen je fijne dagen en veel goede dingen enzo.. en een goede gezondheid voor 2009.
    De groeten uit Venray.

• 26 December 2008 - 10:58

PPaulus:

Gelukkige kerst en alvast een gezegend 2009 Johnnieboy. (En de groeten uit Haarlem natuurlijk)

PP

• 26 December 2008 - 14:39

Marcel Nancy En Kids:

Bruur, zwoager en oam,

Fijne daage enne nie te zat,

Gr Vogelsangsjes uut Luene City

• 26 December 2008 - 21:09

Harold En Linda:

zo, wij hebben vandaag en gisteren onze buikjes weer lekker rond gegeten, gloria in excelsis deo, kerstmis zit er weer op. hoop dat het bij jou net zo gezellig was!
    Fijne jaarwisseling en veel groetjes uit Mierlo (ja wij zijn inmiddels verhuisd) van harold en linda